Większość ludzi przechodzi obojętnie obok twojego sklepu?
Dlaczego tak się dzieje?
Myślą o czymś innym, są zabiegani, nie są na chwilę obecną zainteresowany zakupem. Więc jakie jest twoje zadanie żeby nakłonić ich do wejścia ?
– Do widzenia. Dziękuję i zapraszamy ponownie.
Uśmiechnąłem się i wyszedłem ze sklepu trzymając w ręku ładną, kolorową reklamówkę z moim nowym skarbem. czytaj dalej
Reklama znalazła się na froncie lady i z racji, że było to stoisko z akcesoriami kosmetycznymi, przedstawiała atrakcyjne kobiety, takie, które przyciągają uwagę i sugerują jak można wyglądać czy czuć się po użyciu prezentowanych przez stoisko kosmetyków. czytaj dalej
Ostatnio mieliśmy przyjemność współpracować ze świetnymi dziewczynami, które postanowiły postawić na swoje marzenia. Mianowicie – pragnęły otworzyć żłobek. Tak właśnie, żłobek. czytaj dalej
Główny bohater – Opel Vivara. Właściciel nowego Opla ma firmę zajmującą się wymianą parkietów i chciał w interesujący sposób okleić samochód. Problem był jeden. czytaj dalej
Pragnęliśmy, by widoczność danego miejsca była wysoka, by klienci już z daleka poczuli nutkę zainteresowania i zapragnęli znaleźć się bliżej lokalu i sprawdzić, z czego mogą tam skorzystać.
Reklama musi mieć też to „coś”, co nie pozwala przejść obok obojętnie. czytaj dalej
„Reklama – każda forma przekazu, mająca na celu zwiększenie
sprzedaży firmy, poprzez przekazanie atrakcyjnego i zachęcającego do działania
komunikatu. czytaj dalej
Dzisiejszy dzień przyniósł mi szokującą niespodziankę, w najśmielszych snach nie spodziewałem się takiego obrotu sytuacji. Klient zamówił dziś u mnie reklam za 1200zł. Tak naprawdę dzięki ZUS-owi. Dla mnie to sporo 🙂 I to wszystko dzięki przypadkowi, szczęściu? czytaj dalej